Gyakran Ismételt Kérdések

A kapcsolat menüpontban megadott címen van üzletük?

Webáruházként üzemelünk, így a megadott címen üzlet, bemutatóterem nem található. Kérjük, hogy a termékekkel kapcsolatos kérdéseivel keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat telefonon, sms-ben, emailen, vagy a főoldalon megjelenő chaten. Munkatársunk készséggel áll a rendelkezésére.

Mennyi a minimális rendelési érték?

A minimális vásárlási érték (megrendelt termék értéke): 2 000 Ft.

Hány nap alatt kapom meg a megrendelt terméket?

A webáruház oldalán található termékek döntő többsége készletről kapható. Normál esetben egy rendelés teljesítése a személyre szóló visszaigazolást követő 2-5 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben az Ügyfél banki utalással előre fizeti ki rendelése ellenértékét, úgy a teljesítési időtartam a befizetés megtörténtétől számít.

Raktáron épp nem lévő, vagy kizárólag rendelésre beszállított termékek esetén a várható teljesítési időtartamról munkatársunk nyújt részletes információt. A rendelés beérkezte után felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a várható beérkezésről.

Mit tegyek, ha a kiszállítás napján, nem tartózkodom a rendelésben megadott címen?

A csomag kiszállításának napján a futárszolgálat e-mailben és sms-ben értesíti Önt a várható érkezésről. Az értesítőben minden esetben feltüntetik a futár telefonszámát, kérjük, hogy vegye fel vele a kapcsolatot és egyeztessék az átvétel helyét és idejét.

Személyes átvételre van lehetőség?

Igen! Keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon, sms-ben, e-mailen, vagy a főoldalon megjelenő chaten a részletekért. Személyes átvételre a 1037 Budapest Montevideo utca 3/B címen van lehetőség, előzetes egyeztetés után.

Miért jelenik meg egyes termékek képe alatt sávosan az ár?

Webshopunkban számos terméknél kiválasztható a kívánt méret, teljesítmény, kiszerelés vagy a szín, melyekre különböző ár lehet érvényes. A végső ár a kívánt típus legördülő menüből történő kiválasztása után jelenik meg.